X
تبلیغات
رایتل

آنچه در طراحی کاتالوگ و بروشور اهمیت دارد، زیاد بودن عکس ورنگ و کم بودن نوشته هاست. اساسا از یک کاتالوگ و بروشور انتظار نمیرود که نوشته های طولانی و متن های زیاد داشته باشد. اگر شما توانستید طراحی کاتالوگ و بروشور خود، ظرف کمتر از 10 ثانیه نظر بیننده به کاتالوگ یا بروشور طراحی شده اتان را جلب کنید و باعث گردید او بیشتر از مقدار زمان روی طراحی شما مکث کند، یعنی در کارتان موفق بوده اید.

راز این کار هم استفاده از عکس های بسیار و متن های کم است. سعی کنید رنگ ولعاب کارتان زیاد باشد. راز موفقیت یک طراحی گرافیکی در همین است.


حتما لوگوی شرکتی که برای او بروشور یا کاتالوگ را طراحی میکنید در بیشتر صفحات آن یا حداقل در صفحه اول در بهترین جای صفحه که معمولا بالا سمت چپ است، قرار دهید.

عکس ها و متنهای مورد نیاز شرکت را گرفته و اگر شرکت دارای رنگ سازمانی خاصی است واصرار بر استفاده آن در کاتالوگ یا بروشور خود دارند، این کار را انجام دهید. معمولا رنگ و لوگوی سازمان از هویت های تجاری یک موسسه یا سازمان میباشد.

چاپ کاتالوگ  و بروشور   در انواع لت دار، یا منگنه ای تهیه میشوند. در بیشتر موارد بروشورها لت دار هستند و تعدا لت های آنها هم به دلخواه میباشد. کمتر اتفاق میافتد بروشور یا کاتالوگ در نوع سیمی آن تهیه شود . علت آن هم اینست که هزینه تولید آن بسیار بالا میرود. اما اگر کار تاپ و منحصر به فردی خواستید انجام دهید، سیمی کردن طرح شما ، میتواند به وجه کارشما بیافزاید.

امید است بتوانیم سهم کوچکی در رسیدن به اهداف متعالی شما هموطنان عزیز داشته باشیم.

   

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.